SrpskiСрпскиMagyar
29.11.2020. Nedelja

 izbori 2020

 

 

Sistem48

JPK

Međunarodni dan devojčica


SPONZORI

APV

KLER

Bethlen Gábor Alap


RMHZ

NSZ


facebook

Facebook Prezentacija
Opštine Mali Iđoš

prezentacija

Investiciona prezentacija
Opština Mali Iđoš


uzkuapv

pannonreg

rfapv

rav

dobrauprava

uzmiracun

baner

Aktuelnosti

24.11.2020.


Republika Srbija
AP VOJVODINA
OPŠTINA MALI IĐOŠ
Broj: 016-1-122/2020-01
Datum: 24.11.2020. godine

 


Na osnovu člana 39. stav 1. Zakona o smanjenju rizika od katastrofa i upravljanju vanrednim situacijama („Sl. glasnik RS“, broj 87/2018), člana 20. stav 1. tačka 8. i člana 44. Zakona o lokalnoj samoupravi („Sl. glasnik RS“, broj 129/2007, 83/2014 – dr. zakon 101/2016 – dr. zakon i 47/2018) i člana 60. St.1. t.20.Statuta opštine Mali Iđoš („Sl.list opštine Mali Iđoš“, br.7/2019 od 28.03.2019.), a na osnovu Zaključka Opštinskog štaba za vanredne situacije broj V 820-1-13/2020 od 24.11.2020. godine, predsednik opštine donosi,

O D L U K U
o proglašenju vanredne situacije za celu teritoriju
opštine Mali Iđoš

1. Proglašava se vanredna situacija za celu teritoriju opštine Mali Iđoš, počev od 12,00 časova, dana 24.11.2020. godine, zbog pogoršanja epidemiološke situacije usled širenja epidemije zarazne bolesti COVID 19.

2. Vanredna situacija se proglašava radi efikasnijeg sprovođenja mera zaštite kao i zaštite života i zdravlja stanovništva .

3. O sprovođenju ove odluke staraće se opštinski štab za vanredne situacije opštine Mali Iđoš u skladu sa članom 43. i članom 44. Zakona o smanjenju rizika od katastrofa i upravljanju vanrednim situacijama („Sl. glasnik RS“, broj 87/2018).

4. Ovu odluku dostaviti Okružnom štabu za vanredne situacije Severnobačkog upravnog okruga, Republičkom štabu za vanredne situacije - Sektoru za vanredne situacije, Odeljenju za vanredne situacije u Subotici, javnim preduzećima, ustanovama i drugim učesnicima u sprovođenju mera zaštite i spasavanja.

5. Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i biće objavljena u Službenom listu opštine Mali Iđoš.

Broj: 016-1-122/2020-01
U Malom Iđošu
Dana: 24.11.2020. godine

PREDSEDNIK OPŠTINE

 

Marko Lazić



24.11.2020.

REPUBLIKA SRBIJA – AP VOJVODINA

OPŠTINA MALI IĐOŠ

ŠTAB ZA VANREDNE SITUACIJE OPŠTINE MALI IĐOŠ

Broj: V 820-1-13/2020

Dana: 24.11.2020. godine

M A L I   I Đ O Š

  

Na osnovu člana 43. Zakona o smanjaьu rizika od katastrofa i upravljanju vanrednim situacijama („Službeni glvsnik: Republike Srbije“: broj 87/18): a u vezi sa Naredbom o proglašenju epidemije zarazne bolesti COVID-19 („Službeni glasnik RS“: broj Z7/20): Opštinski štab za vanredne situacije opštine Mali Iđoš na 13. vanrednoj sednici od 24.11. 2020. godine, donosi

 

N A R E D B U

 

1. Obavezno je korišćenje lične zaštitne opreme ( nošenje zaštitne maske) u zatvorenom

prostoru, kao i na otvorenom prostoru u onim situacijama gde se ne mogu izbeći kontakti između ljudi ispod propisane distance.

 

2. Prema Uredbi Vlade Republike Srbije („Sl. glasnik RS“ br.141/2020 godine), u periodu počev od 24. novembra 2020. godine, pa nadalje, radno vreme ugostiteljskih objekata (restorana, kafića, barova, klubova i sl.), trgovinskih centara, pozorišta, bioskopa i drugih ustanova kulture i priređivača posebnih i klasičnih igara na sreću, izuzev radnog vremena apoteka, benzinskih pumpi u obavljanju delatnosti prodaje goriva i ugostiteljskih i drugih objekata koji vrše dostavu hrane i šaltersku prodaju hrane, ograničava se tako da ti objekti neće raditi od 18.00 časa do 05.00 časova narednog dana.

 

3. Zabrana okupljanja u zatvorenom i otvorenom prostoru više od pet lica, ako nije moguće obezbediti fizičku distancu od dva metra i odgovarajuće mere lične zaštite,*

4. U javnim parkovima i igralištima, kao i tokom vežbanja na otvorenom prostoru dozvoljeno je okupljanje do pet lica, uz odgovarajuće mere lične zaštite,*

5. Zabrana organizovanja svečanosti, kao i organizovanja sportskih i drugih zabavnih manifestacija,*

6. Prilagođavanje rada ugostiteljskih objekata tako da za jednim stolom ne mogu sedeti više od dva lica, izuzev ako su u pitanju roditelji i maloletna deca ili lica koja žive u zajedničkom domaćinstvu, uz obavezni razmak od dva metra između stolova,*

7. Puna primena svih preventivnih mera u ustanovama predškolskog vaspitanja i obrazovanja,*

8. Sprovođenje mera zaštite u verskim objektima i prilikom vršenja verskih obreda,*

9. Sprovođenje mera zaštite u kozmetičkim, frizerskim salonima, salonima lepote, fitnes centrima i teretanama (maske i rukavice),*

10. Česta dezinfekcija svih javnih objekata,*

11. Dezinfekcija najmanje jedanput dnevno zajedničkih prostorija u stambenim zgradama (preporuka),*

12. Što češće pranje javnih površina i pijačnog prostora uz upotrebu dezinfekcionih sredstava.*

13. Obustavljaju se treninzi kolektivnih sportova i sportova sa kontaktom kao i korišćenje sportskih hala od strane rekreativaca.

 

14. Kontrola sprovođenja kućne izolacije, kućnog karantina ( samoizolacije), kao i svih protivepidemioloških mera koje su na snazi.

 

15. Preporučuje se svim poslodavcima da omoguće rad od kuće svim zaposlenima kod kojih to proces rada dopušta.

 

16. Održavanje činu sahrane ograničavaju se na prisustvo minimalno protokolarno potrebnim brojem ljudi uz obaveznu upotrebu maski, zaštitnih rukavica i dezinfekciju prostora i ljudi.

 

17.  U verskim objektima prilikom obreda primenjivati mere zaštite uz obaveznu upotrebu maski, zaštitnih rukavica i dezinfekciju verskog objekta.

  

II.

Nadzor nad primenama mera ove naredbe vršiće Opštinska uprava opštine Mali Iđoš u saradnji sa nadležnim organima utvrđeni Zakonom.

 

Ova Naredba se primenjuje od 24.11.2020.g. i po potrebi će se menjati.

III

 

Ovu Naredbu objaviti u „Službenom listu opštine Mali Iđoš“ i putem sredstava javnog informisanja.

 

  

Komandant Štaba za vanredne situacije

opštine Mali Iđoš

                                                  Marko Lazić



19.11.2020.

 

JAVNA RASPRAVA O NACRT PLANIRANIH KAPITALNIH PROJEKATA U ODLUCI O BUDŽETU OPŠTINE MALI IĐOŠ ZA 2021. GODINU, SA PROJEKCIJAMA ZA 2022. i 2023. GODINU

 

Javna rasprava o Nacrtu planiranih kapitalnih projekata u Odluci o budžetu opštine Mali Iđoš za 2021. godinu, sa projekcijama za 2022. i 2023. godinu održaće se od 19.11.2020. godine do 04.12.2020. godine.

Tekst Zaključka i Programa javne rasprave o Nacrtu planiranih kapitalnih projekata u Odluci o budžetu opštine Mali Iđoš za 2021. godinu, sa projekcijama za 2022. i 2023. godinu možete preuzeti OVDE.

Tekst Nacrtu planiranih kapitalnih projekata u Odluci o budžetu opštine Mali Iđoš za 2021. godinu, sa projekcijama za 2022. i 2023. godinu možete preuzeti OVDE.



18.11.2020.

REPUBLIKA SRBIJA – AP VOJVODINA

OPŠTINA MALI IĐOŠ

ŠTAB ZA VANREDNE SITUACIJE OPŠTINE MALI IĐOŠ

Broj: V 820-1-12/2020

Dana: 17.11.2020. godine

M A L I   I Đ O Š

 

 

Na osnovu člana 43. Zakona o smanjaьu rizika od katastrofa i upravljanju vanrednim situacijama („Službeni glvsnik: Republike Srbije“: broj 87/18): a u vezi sa Naredbom o proglašenju epidemije zarazne bolesti COVID-19 („Službeni glasnik RS“: broj Z7/20): Opštinski štab za vanredne situacije opštine Mali Iđoš na 12. vanrednoj sednici od 17.11. 2020. godine, donosi

 

N A R E D B U

 

I

         

1. U zatvorenom prostoru za vreme boravka na javnim mestima, građani su dužni da, zbog sprečavanja širenja zarazne bolesti COVID-19, obavezno nose zaštitne maske i održavaju međusobno rastojanje od najmanje jedan i po metar između dva lica koja ne borave u istom domaćinstvu, odnosno na svaka 4 m  može biti prisutno jedno lice.

 

2.  Na otvorenom prostoru na javnim mestima, ukoliko nije moguće održati rastojanje između dva lica od najmanje jedan i po metar (ispred prodavnica, apoteka, na autobuskim i drugim stajalištima i sl.), nošenje zaštitnih maski je obavezno.

 

3.  U javnom drumskom i železničkom prevozu putnika obavezno je nošenje zaštitnih maski.

 

4.  Prema Uredbi Vlade Republike Srbije („SL. Glasnik RS“ br.138/2020 godine), u periodu počev od 17. novembra 2020. godine zaključno sa 1. decembrom 2020. godine, radno vreme ugostiteljskih objekata, prodavnica, trgovinskih centara i drugih maloprodajnih trgovinskih objekata, pozorišta i bioskopa, priređivača posebnih i klasičnih igara na sreću, izuzev radnog vremena apoteka, benzinskih pumpi u obavljanju delatnosti prodaje goriva i ugostiteljskih i drugih objekata koji vrše dostavu hrane, ograničava se tako da ti objekti neće raditi od 21.00 časa do 05.00 časova narednog dana.

 

5. Pravna lica i preduzetnici (poslodavci) koji prodaju robu ili pružaju usluge u trgovinskim centrima i sličnim objektima u kojima se obavlja delatnost u oblasti trgovine na malo, a koja obuhvata prodaju robe i vršenje usluga u lokalima u koje se ulazi iz većeg zatvorenog prostora, dužni su da, u odnosu na zaposlene i korisnike usluga, primene sve preventivne mere od uticaja na bezbednost i zdravlje zaposlenih i korisnika usluga, a posebno one koje se odnose na sprečavanje širenja zarazne bolesti COVID-19 (organizovanje procesa rada koji obezbeđuje ograničen broj lica u prostoru, održavanje fizičke distance, odnosno međusobnog rastojanja između dva lica od najmanje dva metra, pružanje usluga uz primenu staklene, plastične ili slične barijere, obaveznu dezinfekciju prostorija i podova, mobilijara, mašina, alata i uređaja za rad posle pružene usluge svakom pojedinačnom korisniku, obaveznu upotrebu zaštitnih sredstava tj. maski od strane zaposlenih i korisnika usluga), i da u tom smislu donesu poseban plan primene mera, koji je sastavni deo akta o proceni rizika koji se donosi saglasno zakonu i propisima iz oblasti bezbednosti i zdravlja na radu.

 

6.  Pravna lica i preduzetnici koji obavljaju trgovinu na malo dužni su da obezbede da u objekte u kojima se obavlja trgovina na malo, odnosno u objekte u kojima se prodaje roba ili pružaju usluge u trgovinskim centrima ili slične objekte u kojima se obavlja delatnost u oblasti trgovine na malo, a koja obuhvata prodaju robe i vršenje usluga u lokalima u koje se ulazi iz većeg zatvorenog prostora, ne ulaze, odnosno da u njima ne borave lica koja ne nose lične zaštitne maske.

Pravna lica i preduzetnici iz stava 1. ovog člana dužni su da na vidnom mestu postave obaveštenje da nije dozvoljen ulazak, odnosno boravak lica bez ličnih zaštitnih maski.

Pravna lica i preduzetnici iz stava 1. ovog člana dužna su da odrede lice koje je odgovorno za poštovanje mera nošenja lične zaštitne maske (korona redar), izuzev onih pravnih lica i preduzetnika koji imaju do troje zaposlenih.

 

7.  Prilikom održavanja javnih kulturno-umetničkih događaja u zatvorenom prostoru dozvoljeno je prisustvo najviše 100 posetilaca istovremeno, i to tako da svako drugo mesto za sedenje bude slobodno i uz obavezno nošenje zaštitnih maski posetilaca, kao i zaposlenih koji učestvuju u organizaciji događaja.

Kada se javni kulturno-umetnički događaj održava na otvorenom prostoru, dozvoljeno je prisustvo najviše 100 posetilaca istovremeno tako da se između posetilaca održava distanca od najmanje jedan i po metar, uz obavezno nošenje zaštitnih maski posetilaca, kao i zaposlenih koji učestvuju u organizaciji događaja.

 

8. Doktor medicine u zdravstvenoj ustanovi za bolničko lečenje obolelih od zaraznih bolesti, koji potvrdi ili posumnja na oboljenje od zarazne bolesti utvrđeno u članu 27. Zakona o zaštiti stanovništva od zaraznih bolsti (u daljem tekstu Zakon), u saradnji sa doktorom medicine specijalistom epidemiologije nadležnog zavoda odnosno instituta za javno zdravlje, određuje licu meru izolacije i lečenja, odnosno izolacije, u skladu sa zakonom.

Lice kome je određen obavezan prevoz sanitetskim vozilom, u skladu sa članom 26. Zakona ili mera izolacije i lečenja u skladu sa članom 27. Zakona, odnosno mera izolacije u skladu sa stavom 1. ovog člana, dužno je da se pridržava naloga doktora medicine.

Lice koje se ne pridržava naloga doktora medicine, u skladu sa stavom 2. ovog člana, po prijavi zdravstvene ustanove prinudno se izoluje u prisustvu predstavnika organa uprave nadležnog za unutrašnje poslove.

 

Nadzor nad primenama mera ove naredbe vršiće nadležni organi utvrđeni Zakonom.

 

II

            Ova Naredba stupa na snagu odmah.

 

III

 

Ovu Naredbu objaviti u „Službenom listu opštine Mali Iđoš“ i putem sredstava javnog informisanja.

 

Komandant Štaba za vanredne situacije

opštine Mali Iđoš

                                                  Marko Lazić, s.r.



19.10.2020.

Na osnovu člana 64. Statuta opštine Mali Iđoš („Službeni list opštine Mali Iđoš“ broj 7/2019) Opštinsko veće na sednici održanoj 19.10.2020.godine donosi

 

 O D L U K U

 U znak pijeteta prema žrtvama saobraćajne nesreće koja se dogodila 18.10.2020.g. i u kojoj su život izgubilа dva mlada stanovnika opštine Mali Iđoš, Opštinsko veće 20.10.2020.godine, dan sahrane žrtava, proglašava Danom žalosti na teritoriji opštine Mali Iđoš.

 

Opštinsko veće opštine Mali Iđoš



15.10.2020.

 

Председник општине прима странке сваки дан од 07:00 до 20:00 часова.

 

Телефон:

 

4730-010

0641345886

markolazic60@gmail.com

Predsednik opštine prima stranke svaki dan od 07:00 do 20:00 časova.

Telefon:

4730-010

0641345886

markolazic60@gmail.com 

Kishegyes község elnöke minden nap 7:00 és 20:00 között fogadja az ügyfeleket.

 

Telefon:

4730-010

0641345886

markolazic60@gmail.com 



03.09.2020.

РЕПУБЛИКА СРБИЈА – АП ВОЈВОДИНА

ОПШТИНА МАЛИ ИЂОШ

ОПШТИНСКИ ШТАБ ЗА ВАНРЕДНЕ СИТУАЦИЈЕ

Број: В 820-1-11/2020

Дана: 03.09.2020. године

М А Л И   И Ђ О Ш

 

 

              На основу члана 43. Закоиа о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама („Службени гласник Републике Србије“: број 87/18): а у вези са Наредбом о проглашењу епидемије заразне болести COVID-19 („Службени гласник РС“: број 37/20):  Општински штаб за ванредне ситуације општине Мали Иђош на 11. ванредној седници од 03.09. 2020.године доноси

 

Н А Р Е Д Б У

I

  1. Приликом одржавања јавних културно-уметничких догађаја у објектима културе у затвореном простору дозвољено је присуство највише 500 посетилаца истовремено, и то тако да свако друго место за седење буде слободно и уз обавезно ношење заштитних маски посетилаца, као и запослених који учествују у организацији догађаја.
  2. Када се јавни културно-уметнички догађај одржава на отвореном простору објеката културе, дозвољено је присуство највише 500 посетилаца истовремено тако да се између посетилаца одржава дистанца од најмање један и по метар, уз обавезно ношење заштитних маски посетилаца, као и запослених који учествују у организацији догађаја.
  3. Правна лица и предузетници (послодавци) који обављају делатност у области трговине на мало и услуге у области угоститељства, које обухватају продају хране и пића, ту делатност, односно пружање услуга могу да обављају, односно да послуживање корисника врше у затвореном простору и у простору организованих башти на отвореном - уз примену превентивних мера прописаних овом уредбом и утврђених актом послодавца, сагласно закону и прописима из области безбедности и здравља на раду.
  4.  Правна лица и предузетници из става 1. овог члана дужни су да, у односу на запослене и кориснике услуга, примене све превентивне мере од утицаја на безбедност и здравље запослених и корисника услуга, а посебно оне које се односе на спречавање ширења заразне болести COVID-19 (организовање процеса рада који обезбеђује одржавање физичке дистанце, односно међусобног растојања између два лица од најмање два метра, обавезну дезинфекцију мобилијара, машина, алата и уређаја за рад после пружене услуге сваком појединачном кориснику, обавезну употребу заштитних средстава тј. маски од стране запослених - за пружање услуга на отвореном, као и додатне мере ограниченог броја лица у просторији, а у случају мањег растојања од два метра између корисника, пружање услуга уз примену стаклене, пластичне или сличне баријере, обавезну дезинфекцију просторија и подова, обавезну употребу заштитних средстава тј. маски и од корисника

услуга - за пружање услуга у затвореном простору), и да у том смислу донесу посебан план примене мера, као саставни део акта из става 1. овог члана.

 

  1. Радно време угоститељских објеката ограничава се тако да објекти који немају башту и ноћни клубови неће радити од 23.00 часа до 06.00 часова наредног дана, док објекти који имају башту неће пружати угоститељске услуге у затвореном делу објекта од 23.00 часа, а у отвореном делу објекта (башти) од 01.00 часа до 06.00 часова наредног дана.
  2. Правна лица и предузетници (послодавци) који продају робу или пружају услуге у трговинским центрима и сличним објектима у којима се обавља делатност у области трговине на мало, а која обухвата продају робе и вршење услуга у локалима у које се улази из већег затвореног простора, дужни су да, у односу на запослене и кориснике услуга, примене све превентивне мере од утицаја на безбедност и здравље запослених и корисника услуга, а посебно оне које се односе на спречавање ширења заразне болести COVID-19 (организовање процеса рада који обезбеђује ограничен број лица у простору, одржавање физичке дистанце, односно међусобног растојања између два лица од најмање два метра, пружање услуга уз примену стаклене, пластичне или сличне баријере, обавезну дезинфекцију просторија и подова, мобилијара, машина, алата и уређаја за рад после пружене услуге сваком појединачном кориснику, обавезну употребу заштитних средстава тј. маски од стране запослених и корисника услуга), и да у том смислу донесу посебан план примене мера, који је саставни део акта о процени ризика који се доноси сагласно закону и прописима из области безбедности и здравља на раду.
  3.  Радно време продавница, трговинских центара и других малопродајних трговинских објеката ограничава се тако да ти објекти неће радити од 23.00 часа до 06.00 часова наредног дана.
  4. Приређивачи посебних и класичних игара на срећу могу наставити са приређивањем игара у објектима под условом да буду примењене све превентивне мере које се односе на спречавање ширења заразне болести  COVID-19, којима се осигурава безбедност запослених и безбедност корисника услуга (ограничен број лица у просторији, одржавање физичке дистанце, односно међусобног растојања између два лица од најмање два метра, а у случају мањег растојања уз примену стаклене, пластичне или сличне баријере, обавезна дезинфекција просторија, подова, мобилијара, машина, алата и уређаја за рад после пружене услуге сваком појединачном кориснику, обавезна употреба заштитних средстава тј. маски, како од стране запослених тако и корисника услуга) и да у том смислу донесу посебан план примене мера, као саставни део акта о процени ризика који се доноси у складу са законом и прописима из области безбедности и здравља на раду.
  5. Надзор над применама мера ове наредбе вршиће Општинска управа општине Мали Иђош преко инспекцијских служби.

 

II

Oва наредба ступа на снагу одмах.

 

II

Ову Наредбу објавити у „Службеном листу општине Мали Иђош“, и путем средстава јавног информисања.

 

 

 

                                                                                           Командант Штаба за ванредне ситуације

                                                                                   општине Мали Иђош

                                                                                         Марко Лазић

 

                                                                                                  

 

 



28.08.2020.

REPUBLIKA SRBIJA – AP VOJVODINA

OPŠTINA MALI IĐOŠ

ŠTAB ZA VANREDNE SITUACIJE OPŠTINE MALI IĐOŠ

Broj: 840-1-6/2020

Dana: 28.08.2020.god.

M a l i   I đ o š

              Na osnovu člana 43. Zakoia o smanjenju rizika od katastrofa i upravljanju vanrednim situacijama („Službeni glasnik Republike Srbije“: broj 87/18): a u vezi sa Naredbom o proglašenju epidemije zarazne bolesti COVID-19 („Službeni glasnik RS“: broj 37/20):  Opštinski štab za vanredne situacije opštine Mali Iđoš na 6. redovnoj sednici od 28.08. 2020.godine donosi

N A R E D B U

I.

  1. 1.      Prilikom održavanja javpih kulturno-umetničkih događaja u zatvoreiom prostoru dozvoljeno je prisustvo najviše 500 posetilaca istovremeno, i to tako da svako drugo mesto za sedenje bude slobodno i uz obavezno nošenje zaštitnih maski posetilaca, kao i zaposlenih koji učestvuju u organizaciji događaja.

Kada se javni kulturno-umetnički događaj održava na otvorsnom prostoru, dozvoljeno je prisustvo najviše 500 posetilaca istovremeno tako da se između posetilaca održava distanca od najmanje jedan i po metar, uz obavezno nošenje zaštitnih maski posetilaca, kao i zaposlenih koji učestvuju u organizaciji događaja.

  1. 2.      Naređuje se privrednim subjektima koji obavljaju utostiteljsku delatnost da u ugostiteljskim kao i noćnim klubovima na teritoriji opštine Mali Iđoš, organizuju radno vreme na period od 06:00 do 24:00 časa uz obaveznu primenu svih preventivnih mera od uticaja na bezbednost i zdravlje zaposlenih i korisnika usluga, a posebno onih koje se odnose na sprečavanje širenja zarazne bolesti COVID-19 izazvane virusom SARS-Cov-2.
  2. 3.      Naređuje se privrednim subjektima koji obavljaju delatnost u trgovinskim formatima (supermarketi, minimarketi i dr.) ivrše usluge da radno vreme organizuju u periodu od 06.00 do 24.00 časa, uz obaveznu primenu svih preventivnih mera od uticaja na bezbednost i zdravlje zaposlenih i korisnika usluga, a posebno onih koje se odnose na sprečavanje širenja zarazne bolesti COVID-19 izazvane virusom SARS-Cov-2.

             4.Nadzor nad primenama mera ove naredbe vršiće Opštinska komunalna inspekcija, MUP Republike Srbije – Policijska stanica Mali Iđoš i drugi zakonom zaduženi organi.

 

II.

Ova Naredba stupa na snagu odmah.

 

III

Ovu Naredbu objaviti u „Službenom listu opštine Mali Iđoš“, i putem sredstava javnog informisanja.

 

 

                                                                       Komandant Štaba za vanredne situacije

                                                                                   opštine Mali Iđoš

                                                                                         Marko Lazić



28.08.2020.

Na osnovu Člana 4. Pravilnika o participiranju opštine Mali Iđoš u putnim troškovima redovnih učenika osnovnih i srednjih škola („Službeni list opštine Mali Iđoš“, broj 37/2020), Opštinsko vijeće opšine Mali Iđoš dana 28.08.2020. godine raspisuje

 

JAVNI OGLAS

za priznavanje prava na participaciju u putnim troškovima redovnih učenika osnovnih i srednjih škola u šk. 2020/2021 godini

 

I

Opština Mali Iđoš vrši participaciju u putnim troškovima redovnih učenika osnovnih i srednjih škola sa prebivalištem na teritoriji Opštine Mali Iđoš:

  1. A.    Participacija u putnim troškovima učenika osnovnih i srednjih škola sa prebivalištem na teritoriji opštine Mali Iđoš koji redovno putuju od mjesta stanovanja do mjesta škole radi pohađanja nastave          

 

Uslovi za priznanje prava na participaciju:

1. da je redovan učenik osnovne ili srednje škole;

2. da  ima prebivalište na teritoriji opštine Mali Iđoš.

Učenici srednjih škola koji ponavljaju razred nemaju pravo na participaciju u putnim troškovima.

A/1  Dokumentacija koja se podnosi uz svaki zahtjev - OPŠTA:

1. Zahtjev za priznavanje prava – (preuzima se  sa sajta opštine Mali Iđoš ili lično u Uslužnom centru);      
            2. Potvrda  obrazovne ustanove da je redovan učenik srednje škole ili osnovne škole;         
3. Fotokopija lične karte učenika ili fotokopija lične karte jednog od roditelja ili staratelja;

4. Fotokopija bankarske kartice učenika ili roditelja.

A/2 Dokumentacija koja se podnosi za pojedine kategorije učenika- POSEBNA:


1. Učenik, koji je korisnik prava na novčanu socijalnu pomoć pored  dokumentacije iz tačke A/1 ovog oglasa dostavlja fotokopiju pravosnažnog važećeg rјešenja o priznatom pravu na novčanu pomoć.  


2. Vukovci osnovnih škola u šk. 2019/2020. godini pored dokumentacije iz tačke A/1 ovog oglasa,  prilažu i fotokopiju Vukove diplome.

3. Đaci generacije osnovnih škola u šk. 2019/2020. godini pored dokumentacije iz tačke A/1 ovog oglasa,  prilažu i dokaz o svojstvu đaka generacije.

4. Učenici srednjih škola sa prosijekom iznad 4,50  i sa 5,00 odnosno 8. razred osnovne škole sa prosijekom iznad 4,50, pored dokumentacije iz tačke A/1 ovog oglasa prilažu fotokopiju svjedočanstva iz srednje škole, odnosno svedočanstva o završenom 8. razredu osnovne škole a original se podnosi na uvid službenom licu koji vodi postupak.

5. Učenici osnovnih i srednjih škola koji su korisnici prava na dječji dodatak, pored dokumentacije iz tačke A/1 ovog oglasa, podnose fotokopiju pravosnažnog  i važećeg Rješenja o priznavanju prava na dječji dodatak.

            NAPOMENA: Učenik ima pravo da dobije participaciju samo po jednom osnovu.

II

 

Participacija navedenih troškova iz člana 2. stav 2. Pravilnika, učenicima srednjih i osnovnih škola vrši se tokom školske godine (9 mjeseci), osim za vrijeme ljetnjeg i zimskog raspusta.

III

            Dokumentacija se predaje lično ili preko pošte Opštinskoj upravi Opštine Mali Iđoš (U Lovćencu i Feketiću može se predati i u mjesnim kancelarijama).  Adresa: Opština Mali Iđoš, 24321 Mali Iđoš, Glavna br. 32;

            Zahtjevi se predaju počev od  28.08.2020. godine do 27.09.2020. godine

            O priznanju prava i visini učešća u troškovima odlučuje nadležno Odjeljenje rješenjem u roku od 15 dana od prijema cjelokupne dokumentacije.

 

Republika Srbija
Opština Mali Iđoš                                                                Predsjednik Opštinskog vijeća

Opštinsko vijeće                                                                                 Marko Lazić 
Broj: 
06-38-3/2020-01

Dana: 28.08.2020. godine 
Mali Iđoš